چهارشنبه.. روز عجیبی بود برام.. روزی که آخرش عجیبترش هم کرد.. راستش عجیب بود به خاطر اتفاقاتی که افتاد توش و خودت ازش خبر داری.. منتها عجیبتر شد بابت ساعتهای آخر روزش و باز پیدا شدن سر و کلهی دو نفر آدمی که انگار نه من میتونم درکشون کنم و نه اونا تلاشی برای درک کردن من میکنن.. ولی با حرفها و کاراشون به بهم ریختن حالم کمک کردن.. جوری که به جفت من با تو...
ما را در سایت من با تو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 83 تاريخ: يکشنبه 16 ارديبهشت 1397 ساعت: 11:20